Çarşamba, Ağustos 4

bu yaz deniz kum güneş tatili yapmak istemedim. çocukluğumu hatırlamak istedim ama henüz pek bişey hatırladığım söylenemez. herşeyin çok fazla değiştiğini görmemek imkansız. değişmemiş gibi davransam da annem sürekli hatırlatıyor. ona en son söylediğim şeyin üzerine biraz düşünmesi yeter bana. her neyse günlerim bahçe, ev, tv, bilgisayar, kediler ve dvdlerle geçiyor. gerçekten kafa dinlemeye başladım. ama tatilimi de yarıladım. şuan maske kameriyenin aralık kapısından bana bakıyor. annem balkondaki çamaşırları topluyor. çok sıcak. sinekler beni deli ediyor. bu arada dün garajda ufaklıklar bişeyle oynuyorlardı. yaklaştım ve bi yengeç gördüm.su oluklarından gelmiştir dedi babam. bugün de bisiklete binmeyi planlıyordum ama bisikletin selesinin altındaki örümcek planlarımı bozdu. her taraf yavru kedi dolu. şimdi de korsan uzanıyor. annemin verdiği şalvarı çok sevdim.

Hiç yorum yok: