Cumartesi, Haziran 12

resmen film gibi bi rüya gördüm. bi minibüste giderken en önde oturuyorum. arkadan muavin gibi bi herif 2 numara buraya gel diyo. gidiyorum arkaya. en arka koltukta bi çocuk hasta, arkaya yaslanmış, önündeki herifler etrafında toplanmış. ayaktaki herifin tipi çok kötü. beni suçlamaya başlıyo. daha önce de bu çocuk senin yüzünden böyle olmuştu falan diyo. ben eziğe bağlıyorum iyi mi:) kekeleye kekeleye ben kimseye bilerek zarar vermem ki diyorum falan:)) nyse bu herif durdurup minibüsü hepimizi aşağıya diziyo. içimde acaip bi korku. adamın problem çıkarmaya çalıştığı belli. bunu bahane edip bişey yapıcak bana diye düşünüyorum. en uçta ben duruoyorum. çok kalabalık olduğu için kaçmaya karar veriyorum. beni farkedene kadar onlar, uzaklaşırım diye düşünüyorum. koşmaya başlıyorum. bi köyün içindeyim. istediğim kadar hızlı koşamıyorum tabi. bi yere giriyorum, yarısı meyhane gibi, yarısı ambar gibi bi yer. tahtaların arasından dışarıyı görüyorum. bi adam geliyo. adam girerken ben çıkıyorum. o çıkıyo ben giriyorum. köşe kapmaca oynuyoruz resmen. malesef sonu gelmedi rüyanın, acaip zor uyandım. üzerimde acayip bi ağırlık.

Hiç yorum yok: