Pazartesi, Aralık 7

astrologers

şimdi yazacağım şey o kadar karmaşık şeyler hissettirdi ki, gecenin 1'inde aniden uyamışken, gördüğüm rüyayı yazmaya zorladım kendimi. uyandığımda hergün şaşırarak okuduğum sıradan ama sihirli günlük burcumu hatırlayınca sarsıldım. unutmaya çalışırken, rüyam hatırlattı onu bana, sanki "onu unutmamalısın" der gibi. hafıza oyuncudur anladım. siz onun ezberlediğini bilmediğiniz bir soruyu rüyanızda yanıtladığını nasıl görebilirsiniz ki?

rüyamda arkadaşlarımla çoluk çocuk modunda koşturuyorduk nedense. aniden o çıktı karşıma. farklıydı çok, ama oydu anladım. karşılaşma sarsıcıydı. geçişirken herşey ağır çekime girdi. bi ben bi o bi ben bi o, arkamızı dönmek zorunda kalsak da bakmaya devam ettik. sonra arkadaslarla bi dükkana girdik. arkadasımın seçtiği yüzüğü bile hatırlıyorum. sonra telefonuma bir mesaj geldi. bu neredeyse rüyamın sonuydu. blogumdaki bir yazıya cevaptı. "evet"ti, beni duyuyordu. altına da ismini değil, 2 rakamlı bi nickini koymuştu. ona vericeğim cevaba karar veremeden uyandım. telefonuma baktım evet. mesaj yoktu. ve tek bademciğim şişmişti. ev halkını işkillendirmemek için kılozete oturup kendime bu koca mesajı bıraktım. bırakmalıydım çünkü falım yarım yamalak da olsa aklımdaydı. "It's never too late to make a dream come true! "

Not: Bu sarsıcı rüyayı görmemi az da olsa sağlayan, bizi 3.5 saatte eskişehir'den istanbul'a getiren alphan'a (dün ne kadar küfür etmiş olsam da) teşekkür etmek lazım belki de.

Hiç yorum yok: